La noi…

Astazi , din lipsa de ocupatie , m-am intins putin pe pat si am butonat oleaca televizorul . Am ajuns la Realitatea TV . De obicei nu urmaresc posturile astea , daca e sa o luam pe a dreapta eu nici nu ma prea uit la TV pentru ca , stiti foarte bine si voi , cat timp se promoveaza doar prostia si dobitocenia prefer sa trag pe dreapta. Tocmai cand am dat acolo incepea o emisiune in care invitati erau Andrei Gheorghe , Mugur Mihaescu si Dan Diaconescu.
Nu stiu daca ati incercat vreodata sa urmariti o emisiune dinasta de politica dar fara sonor. Sa urmariti doar limbajul trupului sa vedeti ce interesant e 😀 . Eu am facut-o de cateva ori.
Imi place de Andrei Gheorghe pentru ca spune lucrurile verde-n fata , de Mugur Mihaescu pentru ca , zic eu , desi lumea l-a etichetat un ratat pentru ca a interpretat renumitul personaj Garcea , este un tip foarte cultivat si cu un vocabular foarte bine structurat si pur si simplu imi place felul in care se exprima. Dan Diaconescu ma face sa-l ascult si o zi intreaga prin felul in care vorbeste si cum expune diverse lucruri , cat de sigur e pe el in tot ceea ce isi propune. Uneori il invidiez. Nu obisnuiesc sa ma uit la OTV pentru ca nu-mi plac genul de caractere care se promoveaza dar , de exemplu , cand l-au eliberat pe Diaconescu m-am uitat de placere.
Ce am realizat eu din jumatatea de ora la care m-am uitat pt ca n-am putut sa vad toata emisiunea ca m-am dus la biliard este ca 4 din 5 romani cred ca omul e facut de Dumnezeu si a fost pus pe pamant asa cum il cunoastem noi si in zilele noastre. Cred ca ar trebui sa lamurim odata pentru totdeauna faptul ca nu exista Dumnezeu. Eu cred ca eu sunt singurul meu Dumnezeu . Eu ma controlez pe mine . Nu cred in noroc sau chestii dinastea. In miracole nici atat. Exista oameni care s-au vindecat “miraculos” peste noapte de diferite boli. Care vreti sa aflati raspunsul uitativa la The Opus si o sa va faceti o parere.
Ce am mai aflat de acolo? Am mai aflat ca 50% din romani cred ca Soarele se invarte in jurul Pamantului si majoritatea romanilor stiu ca rosu e culoarea care te fereste de deochi sau cum i-o zice. Va las pe voi sa trageti concluziile. Mie pur si simplu imi e rusine…
Restul nu are rost sa-l povestesc ca era politica si nu ma intereseaza asa ceva , precizez doar ca prezentatorul facea tot posibilul sa-l inchida pe Diaconescu cu diverse intrebari dar nu-i prea iesea.

Va las si ceva cu care sa va delectati auzul:

  1. No trackbacks yet.

Leave a comment